Formularz pisma (wniosku / uwagi) dotyczącego aktów planowania przestrzennego
Formularz pisma (wniosku / uwagi) dotyczącego aktów planowania przestrzennego jest zgodny z roporządzeniem
Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopad 2023r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023r., poz. 2509).
Formularz ma zastosowanie do wszystkich aktów planowania przestrzennego sporządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska
takich jak:
- plan ogólny miasta Radomska,
- miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego (zarówno obowiązujące jak i sporządzane),
- uchwała ustalająca zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.
Za pomocą tego samego wzoru dokumentu można złożyć:
- wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego,
- uwagę do konsultowanego projektu aktu planowania przestrzennego,
- wniosek o zmianę aktu planowania przestrzennego,
- wniosek o sporządzenie aktu planowania przestrzennego.
Przykłady jak należy uzupełnić wniosek znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego
email: magdalena.kwarta@radomsko.pl , w dniu: 07‑05‑2024 09:29:41
email: magdalena.kwarta@radomsko.pl , w dniu: 07‑05‑2024 09:29:41
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|